Vyúčtování provize
Provizi ze všech přijatých plateb vyplácíme na váš bankovní účet automaticky, stačí vyplnit v administraci vašeho účtu číslo účtu. Podívejte se na další podrobnosti týkající se počítání provizí, měsíčního vyúčtování a vystavení daňového dokladu.
Jak probíhá vyúčtování provize?
Vyúčtování provize z českých nebo slovenských SMS probíhá po ukončení každého měsíce, výslednou částku podle odpovídajícího tarifu naleznete na svém účtu v poli „Vyúčtováno“. Momentální výši provize za právě probíhající měsíc se ukazuje v poli "Zbývá vyúčtovat".
Peníze vyplácíme na bankovní účet v polovině následujícího měsíce po vyúčtování (30 dnů po vyúčtování). Například: platební SMS přijaté za měsíc červen jsou proplaceny přibližně patnáctého srpna. Minimální vyplácená částka činí u českých SMS 1000 Kč a 40 EUR u slovenských SMS. Pokud váš výdělek v měsíci nepřekročí tuto hranici, je vaše provize přesouvána do dalších měsíců, dokud tuto částku nedosáhnete. Provize v měně Euro je převáděna na české koruny podle kurzu České národní banky platný poslední den v měsíci za které probíhá vyúčtování.
Abychom transakční provize, poplatek pro mobilního operátora a naši společnost za zprostředkování služby, správně promítli do účetnictví, vystavujeme za vás automaticky fakturu. Zjednodušeně je to tedy tak, že my vystavíme fakturu za vás (vy budete dodavatel, my odběratel). Pokud jste plátci DPH, daň zde vypočteme, jinak obdržíte částku bez DPH. Fakturu vám proplatíme v dané době splatnosti na vámi zadaný účet při registraci. Fakturu a rozpis plateb si můžete stáhnout ve formátu pdf pod svým účtem na stránce „Přehled faktur“. Pokud máte u svého účtu vyplněné IČ a automatická fakturace vám nevyhovuje, můžete v administraci nastavit možnost zasílání vlastní faktury. Tu nám zašlete podle instrukcí v sekci Provize vaší administrace.
Vystavení daňového dokladu
Pokud se váš klient bude dožadovat platebního dokladu na Premium SMS, kterou zaslal, doklad vystavuje naše firma. Klient musí poslat telefonní číslo, ze kterého byla SMS odeslána a upřesnit, o kterou SMS se má jednat, na mail: reklamace@airtoy.cz. Zde mu vytvoříme zjednodušený platební doklad. Platbu za SMS má však evidovanou na faktuře od svého operátora.
Pokud zákazník žádný daňový doklad nevyžaduje, nemáme povinnost jej vydávat, protože transakce byla provedena bezhotovostně.
My, jakožto provozovatel služby, poukazujeme na váš účet došlé platby, poté, co je na náš účet převedou mobilní operátoři.