Časté dotazy
Databázi častých dotazů neustále rozšiřujeme. Pokud zde nenajdete odpověď na váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat. Velmi rádi vám poradíme. Obracet se na nás můžete také s dotazy týkajícími se samotné propagace vašich plateb.
Co znamená Premium SMS?
Premium SMS, zkráceně PR SMS je SMS zpráva, která je zaúčtována vyšší sazbou než běžná SMS. Využívá se ke zpoplatnění mobilního obsahu nebo služeb a zboží na internetu. Zákazník odesílá platební SMS na jednotné číslo v rámci státu s textem, který je společný pro všechny sítě. Do textu uvádí klíčové slovo, podle kterého je SMS v našem systému přidělena ke konkrétní službě.
Jak získám peníze od zákazníka?
Mobilní operátor započítá zákazníkovi Premium SMS do vyúčtování, případně mu částku ztrhne z kreditu. Provize z této platby bude zapsaná k vašem uživatelskému účtu. Na konci každého měsíce bude provedeno vyúčtování pro všechny vaše aktivní brány. Během následujícího měsíce a půl vám bude výsledná částka poslána na bankovní účet. Částka musí přesáhnout minimální stanovenou hranici pro vyplacení.
Jak vysoké jsou provize z platebních SMS?
Provize z mobilních transakcí roste s počtem přijatých zpráv. Ceník s jednotlivými provizemi je dostupný po registraci. V případě, že se nechcete registrovat, přejděte na stránku Provize a pošlete si přehlednou tabulku s provizemi na svůj e-mail.
Jak aktivovat novou bránu?
Po registraci a založení nové platební brány je třeba vyčkat na aktivaci administračním týmem našeho systém. Správně nastavená služba a korektní informace vám zajistí, že bude povolena bez dalších komplikací.
Jak řešit reklamace se zákazníkem?
Kontaktuje-li vás zákazník, že neobdržel odpovědní SMS, ověřte si, že odeslal SMS ve správném tvaru a na správné číslo. Pro zkontrolování platební SMS se přihlaste na účet a využijte sekci Přehled SMS.
Co se stane odešle-li zákazník SMS ve špatném tvaru?
V případě, že zákazník napíše špatně klíčové heslo, vrátí se mu odpovědní SMS ve tvaru: Bohuzel jste uvedli spatny tvar SMS, kontaktujte nas prosim na reklamace@airtoy.cz. Jakmile nás zákazník kontaktuje, jeho SMS opravíme. Platba je připsána partnerovi a zákazník obdrží službu.
Zapomněl/a jsem heslo
V případě, že jste ztratil/a heslo, klikněte u přihlašovacího formuláře na odkaz pro zaslání zapomenutého hesla. Do formuláře následně zadejte vaše přihlašovací jméno k účtu, pro který chcete obnovit heslo.